JUNGHEINRICH
DFG 425-435

wózki spalinowe

DFG 425-435

Czołowe wózki widłowe z silnikiem spalinowym (diesel lub gaz)
i przekładnią hydrodynamiczną zapewniają wysoką sprawność
przeładunkową na średnich i długich trasach przejazdowych.
Właśnie wtedy widoczne stają się zalety tej techniki napędowej:
płynne, miękkie ruszanie i hamowanie oraz optymalny stopień
sprawności przy średnich i dużych prędkościach jazdy. Wydajne
silniki przemysłowe marki Kubota wytwarzają duży moment
obrotowy już przy niskich prędkościach obrotowych, co redukuje
zużycie paliwa i emisję hałasu. Te wytrzymałe silniki zostały
zaprojektowane specjalnie do wózków widłowych, co gwarantuje
dużą żywotność także podczas intensywnego użytkowania.
Oś napędowa z bezobsługowym, mokrym hamulcem wielotarczowym
zapewnia niezawodność i niskie koszty serwisowania.
Dzięki hermetycznej budowie czynniki atmosferyczne nie
wpływają na skuteczność hamowania. Moduł kabiny został
zaprojektowany funkcjonalnie i z myślą o wygodzie operatora,
żeby umożliwić mu koncentrację i stworzyć najlepsze warunki
dla uzyskania dużej wydajności podczas całej zmiany roboczej.
Operator zachowuje pełną widoczność przez maszt na ładunek
i we wszystkich innych kierunkach. Dzięki specjalnej konstrukcji
przeciwwagi środek ciężkości znajduje się nisko i pod
względem fizycznym optymalnie pomiędzy osiami. Zapewnia to
ponadprzeciętną stabilność i bezpieczeństwo podczas jazdy.

  • Wysokość podnoszenia: 2900-7500 mm / Udźwig: 2500-3500 kg

                              DANE TECHNICZNE